Thursday, June 2, 2011

2 kisah

Kisah 1 :

I'm
sure every day we must have a song that so your song of the day, kan? Macam tadi ada lagu kita dengar dekat radio masa on the way nak pergi kerja. Or dalam lrt dia bunyi ring tone person next to you. Or tgh sembang2 dengan kawan tersebut satu perkataan terus teringat lagu2 yang berkait dengan ayat kita sebut . Kan?


Aku pun ada lagu hari ni. It keep singing dalam pale otak aku ni. Stop.Stop.Stop. Ni semua Hezly punya pasal. Dah aku ternyanyi ni..stoppp!!!Gara2 sebut "Nok, kalau ko nak beli ikan masin bagai ko pergilah tanjung dawai" Sheet!

Cinta Pantai Merdeka

Telah bertahun lama
Tenggelam arus masa
Didalam ingatanku
Masih segar terasa

Terkadang aku sama
Mengancur bunga cinta
Keadaan aku memaksa
Kita terpisah jua

Andainya aku berdaya
Kan kucoretkan untukmu
Sebagai kenangan kita
Kan ku buktikan untukmu
Akan aku buktikan


Kuukir namamu
Di awang Gunung Jerai
Disaksikan laut daun nyiur melambai
Jauh pandangan permai
Disitu tanjung dawai terkenang peristiwa
Cinta kita terurai

Oh! indahnya... peristiwa...
Cinta kita di Pantai Merdeka...
Oh... oh...


Masih ingatkah oh kekasih
Biarpun kini kau di mana
Namun dengarlah lagu ini
Cinta kita di Pantai Merdeka

Aku igt nak kasik korang video lagi senang korang nak refer lagu apa. Hahahaha!Tapi cukuplah nanti aku tgk video membawak ke malam lak lagu ni dalam pale otak. Sheet lagik!


Kisah 2 :

Tadi aku on YM dgn Kak Shma. Citer psl cantik2 ni pulak *mmg x de keje kan aku harini nampak sgt...

Aku: Bestlah jd cantik kaya ni. Alaaa nak cantik

Kak Shma :OK pergi buat plastic surgery.Kalau saya nak tukar mcm Jessica Alba

Aku.: Tak beragak ko kan, nak mcm Jessica Alba. Saya nak mcm Angie [nak jugakkkk]

Kak Shma : x mau la Angie ramai sangat dah ikut dia. Nak ke org ckp anda macam K*** F****?

Aku : x mau la. Ok x jadik. Saya nak mcm Scarlet Johanson. Hot gile .

Kak Shma : Ok saya nak mcm Kim [pompuan ni kan suka dia je ]

Aku : ok gak Kim. Tapi Dato' kena gak tukar muka. Saya bagi duit g surgery. Saya kan kaya? duit main tabur2 je? hahaha!Ok tukar mcm K-Pop , Rain! [masa ni mmg aku dah guling2 gelak ]

Kak Shma : Ok mcm tu saya nak jadik heroin winter sonata [nak sama ngn laki katanya]

Aku : Hoi!mana satu ni?Kim ke winter sonata?

Kak Shma : Minggu ni kim, next week winter sonata.

Aku: Hoi!ko igt topeng ke?gilo

Kak Shma : tp thn lepas tu sethn tetap Jessica Alba.

kann?aku ckp dah pompuan ni sengal yang tidak boleh diubati.haha!lariksss

Buyui





No comments: