Wednesday, June 22, 2011

semua orang aku panggil datang, bawak la satu family


Tadi aku google2 dapatlah satu link ni , sbnrnya ada lagi satu link pasal kecoh couple bercemolot2 tgh2 org merusuh kat Canada tu, apakah gilo?tapi malas la nak citer pasal tu..aku nak citer psl ni..

Pasal sorang budak dekat Germany ni baru nak kenal dunia, perginya invite kawan2 dia dekat facebook to her 16th bday party . Yang bijaknya dia lupa nak set invitatation instead of nak invite kawan2 terdekat dia pergi invite semua orang.

Nak menambah penyedap rasa cerita dia ni, semua org dia terinvite tu boleh pulak datang semua...tanpa rasa ragu2 mereka berduyunnn tibaaaa... bukan setakat 15 org ke 150 ke x pe lg...ini 1500 orang...dah macam kenduri kawen tumbang sekor lembu ni..mau tak terkencing mak bapak dia ni..kek haruslah sebijik je kan...end up bapak dia cancel je party tu...aku rasa mesti bapak dia pakai speaker macam kat sukan sekolah tu, ape tu org panggil healer [eja camtu ke?] sambil cakap "anak2 semua boleh balik ye...pompuan duduk sebelah kanan..laki sebelah kiri...jangan campur2...naik bas tu beratur..nak lintas tgk kiri kanan dulu ye.."Kannn?

Aku pun fikir, makan free ye tak sapa tak mau...harus la ajak ramai2...nak2 pulak dengar bday party ke 16 pulak tu.....harus la pergi...agaknya depa ni igt mcm ada celebration mcm kat MTV tu la...x de maknanya last2 bapak dia halau balik macam tu je..Nak2 mat saleh kan kalau tgk diaorg buat party abes ramai 50 orang kot itu pun dah kira celebration x hengat dah....ini 1500 dgn ala2 budak sekolah tak cukup masak je... tak ke pitam ko?Yang si anak lak sexcited nak celebrate bday , 16 pulak tu....sampai p invite semua..mmg bijak...

Aku terigt dulu ade sorg clerk ni nak sambut 21 tahun mak dia siap buat kenduri bagai ok.... sebab ikut kaum dia tu mmg kalau bab2 celebrate ni meriah x hengat..dihiasnya anak dia tu macam nak kasik kawen..tu baru bday kalau kawen nanti entahlah...

Sumber berita dipetik dari sini

Buyui

3 comments:

jejaka anggun said...

lebih kurang jer mcm bday aku yg ker 18 baru2 nih. aku jemput mariah carey n lady gaga perform.

sharifah rosidah said...

amboi tak agak agak jemputan nya, orang pastikan dulu lah kemampuan poket bapak nya, makan free siapa tak nak datang kan.

Buyuiazliana said...

JA: ade gitar kelip2 dlm gelap x mcm dc cupcakes buat?

aunty sh rosidah: budak ni terlebih bijak ni..