Thursday, June 30, 2011

Aku sorang je kot kenal?

Dua hari ni , I have to attend a seminar dekat one of the University here. The seminar pasal benda actually tak la aku baru dengar, dah lama dah dengar dari zaman aku belajar dulu, ni dengar balik untuk lebih belajar dan kasi asah balik bagi buang semua karat dalam otak ni.

Kalau dah nama seminar , mestilah yang attend tu semua golongan cendiakawan la, abes busuk pon post grad student ambik master, tapi mostly ada la dr la, prof la ape la, tinggal aku je rasa mcm bangang dalam tu. Gasaklah bukan ade badge besar2 kena pakai "ni budak ni master ape pon tak ade,". Lantak la labu.

Bila sampai time nak break for lunch, MC ni pon cakap la , " bla bla bla, after this we we will continue with lecture by Dr BIPASHA BASU, ". Pap! Aku mcm pelik, aik? Setau aku la mana ade org nama tu, yang ada Dr Subha Basu adalah.

Aku tgk keliling, awat depa semua ni tak perasan ke?MC tu salah announce nama. Oklah salah ckp as MC oklah kan dimaafkan , and I should not laugh, tapi yang aku nak tergelak tu dia sebut nama Bipasha Basu pelakon bollywood tu!miahahahhahahha!kot ye minat hindustan. Ok mcm ni, kalau org tu nama Dr Siti Nurliza then dia salah sebut nama as Dr Siti Nurhaliza kan ke mcm lawak?eh tak lawak ek?ok la, aku amik ayat kak shma semlm "shma nak cite kt b cite kelakar.kelakar la pada shma," - dia siap pesan mcm tu kt aku semlm sbb takut cite dia aku x gelak nanti. Haha.

Ok berbalik pada cite aku tadi. Dah aku sorg je ke perasan MC salah ckp?dan aku sorg je ke kenal sapa bipasha basu tu?oh ye kot org2 ni kan semua cendiakwan kot tak layan la retis2 ni, aku kalau bab2 retis mmg cpt je tangkap. Hehe!

Chiow!

Buyui
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

jejaka anggun said...

siapa bipasha tuh? sama x ngan bipasha sanda?

MarriageForIdiots said...

tak ada Indians ke in the audience? sapa tak kenal bipasha, i kenal sebab dia hot and she's with john abraham yg juga hot