Saturday, January 15, 2011

ahli The Beradiks

ok lah kali ni kita cerita sikit la pasal the beradiks...mcm rasa nak buat kumpulan The Jonas Brothers lak rasa..haha!

Ok, ai x banyak adik beradik mcm keretapi tu..hehe!So rumah ai x macam pakcik MJ depan rumah tu..punyalah meriah sampai aku rasa bingit telinga aku la weh...kalau anak2 dia nak balik..punyalah jerit2 babai...babai..babai...ehh babilah weh!opsss!mcm nak balik Iraq nak pi perang ni..padahal duduk sama daerah je pun..rumah pakcik MJ ni anak dia buatkan ada sebilik je..boley cmtu?LOL..so anak2 dia yang 10 org dh kawen tu duduk sama daerah so datang kejap2 je..kalau masa raya..x payah cakaplah...sampai adik aku p sound sbb main mercun kuat sangat..eh!ni nak citer pasal jiran ke pasal The Beradiks ni..selalu melencong tau!

Ok, no dua The Beradiks ni adik aku laki si angah, dia ni mulut longkang ko basuh dgn kloroks pon x jalan mana...kerja ape?x payah cakaplah..sape tau tu ape keje dia tau lah..yg penting...dia x jual dadah..ngn hayam..lol!
:: si apalan ::

Ok the last The Beradiks ni adik aku pompuan lak..ni lagilah belaja x abes2 ikut jejak langkat ai kot..keje extenddddd je..lol!si camwhore x hengat..nyampah aku!asek penuhkan memori card ai je..weh pergi beli sendiri la camera..cettt!!:: percayalah dia ada beribuuuu aksi mcm ni ke kiri dan ke kanan..pitam::

Ni lak new member of The Beradiks..official jadik member Mac thn ni..insya allah.. tapi sekarang ni pun dah ke hulu ke hilir dah ngekot ni..sbb utama dia boleh masuk group ni sebab satu dia ni kuat sebagai pemakan dan kuat menguap..lol!kalau dia x tanya pasal makann...dia akan menguap..bungoks!:: si monteks..gila sabotaj kan ai kasik dambar serabut serabai?::

today x de la pic of the day sbb dah ada pics di atas..Bye!

Buyui

No comments: