Wednesday, January 5, 2011

limau?

ai ni nk update, betol uols nak update sgt2 tp honestly speaking bukan x de masa....mmg banyakkkkkkkkkk masa.....siap sangap2 lg, tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

1) ade benda nak story x boleh stroty kt sini pulaks...tu la mcm nk buat private entry tapi x jadik, [tak reti sbnrnya sape la leh ajar satu2 kt saya yg lemau x mau mengaku lembab ini?], apakah perlu buat second belog mcm FB and twitter yang aku boleh maki hamun suka hati jadik Real Me?haha!ish malas la!so x payah update..simpan dalam hati sampai meletup!x tahan sgt carik je mek cher ha muntah la maki hamun ko kt dia, eh!dia tukang dengar je, bukan maki dia suka hati..bukan....walaupon ade terasa jugak kadang2 nk maki dia..ops... *larik2

2) dah x tersekat x leh citer benda2 private tu, maka x de la cerita nak cerita, my life is so plainnnnnnnnnnn la ai rasa sekang, nape ha?sebab x leh tgk wayang kalau rasa bosan even sorg2 kot?kepada org alim2 kalau uols x pernah n x mahu dosa sbb tgk wayang sila diam2 ok x perlu cakap "eh...saya seumo hidup saya x pernah tgk wayang" fine...ko x tgk x payah cakap aku pon x nak dengar n macam muka kena paksa membayangkan ko "wah alimnya ko x mcm aku x alim.." x perlu ye.. sila pergi pukul canang kt org lain yg sedia tadah telinga sambil nganga mulut nak dengar cerita alim ko tu..x silap aku la, org alim ni adalah org beramal dgn tawaduk penuh ikhlas tanpa MENUNJUK2...tu penting..ko tau x ni?

cakap pasal alim2 ni terigt ai sorg hamba allah ni, selalu sgt menunjuk2 spi ke tahap bgn tahajud tgh malam pon nak pukul canang kt org...ish diterima ke tu ha?

ok dh melalut dr cakap x de cerita tu dasar mulut banyak!sbnrnya nk tunjuk ni ha, mmg la org review x rmi, dl2 type keyword pon x de ape pon, tp td dgn sangap sama cubalah tgk, ok pendptan aku still lg RM2.75 ko ada?hahahaha!alamak arep ai x harap ok duit ni..daftar sajork, ade tu ade lah, x de tu lantaklah , x la sedesperate blogger penipu u tu kann?hehe!

so from the keyword tetb kuar ni...sempena nak raya cinokah?ke dia nk carik ai aritu p Beijing pasal nak carik limau cino?apakah?pelik2 la..
:: klik la sendr nk tgk betol2::

p/s:terus terasa nak nyanyi lg raya cino

Buyui

3 comments:

jejaka anggun said...

nuthing private dlm online skang nih.... so xyah lah nak citer bende2 yg bakal mengundang kontroversi....

fatin said...

saper nye kije tu yer.. hehee..limau oh limau..

MarriageForIdiots said...

tention kan kalau takde outlet untuk story berbentuk mencaci..ko tukar nama samaran pun tak leh ek?aku tak kasi ko meletup ! pegi la ngumpat ngn cher ke..