Sunday, February 6, 2011

letih!

Yesterday for the one whole day i spend my time accompany the beradiks ni, tetb lak nak studio bagai nak letak kat banner nanti, gasak ko la labu...malas aku nk pikir, bukan ko pakai duit aku pon kan?and dr aku tidur je kat umah baik la neman bebudak ni pergi jumpa mak andam bagai , melepak bersama nok2 semua pon besh!

tapi sian lak bila tgk sorg isk bab ni la aku failed dr dl, nak panggil ape ni?abang?pakcik?akak?hadek x leh la dia dh kertu, tp dia cakap nama dia chaq umo dlm 50 kot, gigi pon dh tarak, mcm hidup dia sedihh je ai tgk, macam lonely je, and masa nak balik ai tgk dia tunggu sape tah kat bawah tu, kot tunggu "anak" kot?ntah sian la tgk dia..lonely je..chaq ni baik, belikan makanan kat kitaorg nunggu lama la si montek ni make up segala [even padahal adik ai suruh g beli bow dia, alih2 bow x de, dah cakap duit tu buat pergi ape2 ptt..last2 bow nan ado, dia beli eskrem roti segala, boley?haha!] ok x kisah lah sebab panas tu catwalk tgh2 panas tu kan nok?


so ini hasil paparazi ai semlm, sila hamponkan props yang x berkaitan..last2 bow nan ado, ai cakap la "x pe aritu aku tgk Rosyam Nor x pki pon bow ok je.." tetb .. padahal malas nk p carik tempat lain dah, dah la the studio tu cino tu yo yo or je ckp ade white studio last2 dinding je kaler putih boleh?x pe yg tu leh edit x de hal..alasan lg sebab malas nak carik studio lain..muehehehehe!
Buyui

No comments: