Thursday, October 7, 2010

B Lipton

maybe ppl here will said i am the anti social ppl when i am not attending the open house , kenduri or any ceremony which is not compulsory ..unless they give me official letter and ask me to potong ribbon ke..mmg la ai kena pergi kan...?dh kerja namanya..

but sometime kita ada perasaan mcm malasssssss nk pergi even mkn free..[malaysia mmg makan je keje kan..] but wif full stomach [sebab br breakfast je td] dengan dlm kelas kena dengar je [yeah i have to go back to old times sitting at the behind dengar lecture then dok pikir mcm mana nk escape...like old time i said.. but the different is without geng2 neraka [u know who u are] so my life will be boring inside the class so only 5 minutes time pun dh cukup for me to layan myself [tau la kan dh layan diri sendr nk wt ape lg?onlinelah...!] so plis give me the time..saya bukan anti social..ai kan like RJ called me..B lipton the socialite? *terbelahak aku dengar!

org kata berdosa kan org jemput x pergi...tapi kalau pergi pon muka lotong lagi lawa berdosa x?

p/s:baik layan kaki lagi bagus!ohh after this kelas bahasa melayu :))

Buyui


2 comments:

MarriageForIdiots said...

assal B lipton ? kau macam daun kering ke ..hehe.. ala B, i sampai tak gi my masters nyer convo sebab gang neraka takde juga..org kata rugi coz sultan mizan kasi scroll..i pikir2, its just a man handing me my scroll..lagi senang i ask the postman to send the scroll to my doorstep.takyah sibuk nak pinjam jubah, rehearsal la, pulang jubah, tak kasi naik krete, kena naik bus..

Buyuiazliana said...

MM:u seriyes la x pergi convo aritu?i tot u tipu...i still remember during our degree convo sume sebaris je geng neraka naik amik scroll..gila taiko..haha!