Thursday, October 21, 2010

jimba wif V?ohh noooo....!!!

wah ai mcm terasa dpt lappy baru je...dada berdup dap ni punya sexcited dpt lappy lepas dah DUA HARI..AKU ULANG DUA HARI!! lappy ni pergi spa...sampai terasa nak angkut pc office ni bawak balik..tudiah....ai rasa ada nama penyakit ni pada sakit ai ni..INTERNET OBSESSIVE DISORDER maybe?naseb aku x wt giler pergi cyber cafe duduk sama2 budak sekolah main game semata2 nak online..hauk la...

so berita terkini..tak sampai setgh jam...si V ni tanya ai "Mr Nurul [bape puluh kali dah aku perbetul aku ni Miss apesal aku ni nampak mcm pengkid ke is there any karaoke shop here?" <---- ai translate betul2 mcm dia cakap tadi..dia ajak ai pergi karaoke uols....apesal ai ni ada muka jimba ke?dah la my bro mintak ai sponsor band utk majlis kahwin dia tu...belek sikit dahi ada ke tulis "YE SAYA KAKI JIMBA TAK HENGATTT"

P/S:minggu ni mana lak nak hangkut V and M ni?

Buyui

2 comments:

MarriageForIdiots said...

lol kat dahi u mmg ada cop jimba la Mr. B..chian kena pangei Mr., agaknya bahasa depa ada male/female macam Arab, no? Kau cuba pakai bra ko kat luar baju, mesti dia tak lupa dah yang hang ni perempuan ;p
U tanya la depa, U have dollar ? I show u fun time..

Buyuiazliana said...

MM:perlu ke pki bra..selama ni ai x pki pon..ops..