Monday, October 18, 2010

karipap karipap cinta

entri ini dibuat sempena ai tlh menelan 3 bijik karipap pusing yang sedap sampai terpusing..setelah makan dua ketul then ai pergi singgah tempat RJ google for new movie..sekali ternampak tajuk filem melayu akan datang "Karipap karipap cinta"..minta maaf ye sapa2 berkenaan..meledak ketawa saya bersama RJ dengan muka pelik membaca tajuk tersebut..homaigodd...tajuk tah ape2..boleh disimpulkan thn depan banyak la tajuk pelik2..seperti "aku masih dara","aku tak bodoh","hantu kak limah balik rumah"..woi...habis mantap la korang amik tajuk ni..ya rabii...ha satu lg.."khurafat..perjanjian syaitan" sape2 setan tu ape kata buat rombongan pergi tengok..ops..silap2 ada karang kena tukar tajuk kot?

berbalik kepada karipap karipap cinta ni.. tadik ai google2 la kan..[ai pun dh jadi mcm Mrs M suka googling guling-guling] rupanya dari novel..bestseller katanya...

tapi dalam byk2 tajuk tu..cerita paling tak boleh blah...Justin Bibir Bieber 3D?adoii...sah2 la budak2 sekolah belum akil baligh je penuh melata pegi tgk...

p/s:ada x cerita "aku syok sendiri" mesti hero dia pakcik syok sendr from the homestay tu kann...?

Buyui

6 comments:

FaRiHa said...

berminat betul dengan tajuk 'aku masih dara' tu..

Nak tukar boleh??

AKU MASIH KETAT !!!

HAHAHAHA

buyuiazliana said...

fa:boleh janji laku..sbb klu ltk "aku x dara lg" sekor pon x nak tgk plak...

jejaka anggun said...

kan? sequel filem nih "akok-akok cinta"

buyuiazliana said...

JA:onde2 cinta?ke buah melaka buah melaka cinta?

MarriageForIdiots said...

Kalau citer 'Aku tak dara lagi' aku nak pi tengok... ;p

azataq said...

nsb baik bkn tajuk....FYI: Aku Diva Meletops!!!!