Monday, August 9, 2010

ada aku kisah?

" Tu la ko..aku suruh kawin tak nak...ini semua benda nak tanya aku.." amik ko ketepek aku kena ngan mak lang aku haritu...

tapi..ada aku kisah?hak hak hak!lagi dia bising lagi aku tanya..kira bagus dah la aku x mintak duit ape tu org panggil kena bayar kalau langkah bendul tu..[mintak jugak...tapi apakan daya kena reject]

kalau2 la boleh mintak belanja acam tu boleh jugak la aku mintak pakej percutian ke ausie untuk 30 hari 30 mlm....mampoo?

p/s:esok boleh lagi kan makan siang2 x kena naik van jenazah sambil gantung pinggan kt leher?

Buyui

2 comments:

azataq said...

ko kan nok...penat je nyah anim buat pasal hantaran bagai..ko hire dia lah nok...senang..bg je bajet apa dia...hbs cerita...iskkk....

buyuiazliana said...

hantaran x de prob dh..ni pelamin tempat bgi..mampo ke fondens tu nok?