Monday, August 9, 2010

ratu veranganszz



see...ape arini ahlil nujum aku cakap..travel to many places..siap tapak tgn ai cakap..i will have my own yacht?wahh!!feeling paris hilton sgt uols..!!merasa la nok cherly bawak anak2 hekan si Debab ngn jambu naik yacht ai..kan..?ko nk yacht mak ni p mana?balik kuching je..ok la mak singgah la nanti on the way kita nak ke abu dhabii tu sempena tema bulan ramadan maka perjalanan haruslah islamic2 tutup aurat..new york?kismes br pergi..ahaks!*giloe berangan yang tidak bertepi..

ha satu lg tgk betapa aku mendambakan kolok mee??salah kan sithy j di atas perkara ini..dia la mula ajar ai masa memula dulu kenal dia kt UM..cis!!ni mana nk cekau kolok mi di semenanjung ni?tu kena berlayar kt laut china selatan ni dulu singgah amik kolok mi ni..lepas tu br pergi abu dhabi naik yacht tu..haha!

p/s:telek2 naseb ni not good ok..telek2 benda lain good x?

Buyui

2 comments:

azataq said...

hoh.....boleh ker..isk isk iskkkkkkk....laki mak pun giler makan kolo mee nok..tp kolok mee cina lagi sedappppp...huwwaaaaaaaaaaaaa..perlu ker kita buka restoran makanan2 sarawak je nok???

buyuiazliana said...

cherly:aku tau la ko tokei kot ye usah la tamak nok...aku pon suke je kolok mee chena nok..opsss!!!