Sunday, August 1, 2010

the new way of mak n anak

anak beranak ke ni?sebab kalau ikut hanis zalikha mak cik kt bawah ni mak Khairuddin...dia ni Khairuddin tu ke?tapi kalau ni anak beranak...homaigod...pingsan!tapi bukan anak beranak kot diaorg ni..yg penting mak cik kat second vid ni mak Mohd Khairuddin..adoii la makcik...the new style of mak calling2 bebel2 pada anak2..tgk mak cik ni...ai dh rasa macam tgk sesame street pun ada gaya dia ni ha...ke macam tv pendidikan mari belajar bahas inggeris kowt..anyway Khai [wah!!macam kenal lak ai!] ni mak ko gak...mak ko lawak la!






p/s:mak sape tak sayang anak..anak sape tak sayang mak kan..?

Buyui

4 comments:

jejaka anggun said...

yg budak tuh ckp utagha but stay in shah alam.

yg mak nampak sgt pura2 berlakon baca skrip.

cube lagi.

buyuiazliana said...

JA-u suchh an ib\nbestigeter yg berjaya my dear..[ada gaya mcm makcik tu x?]

jejaka anggun said...

buyui: mak tuh mcm u lah sikit2... apakah?

buyuiazliana said...

JA-vavi la...mak cik ni golap ai cerah hokeh...cis!!