Monday, August 9, 2010

lets korek2..

ni bukan la tag keje dr sesapa pon..ai je takde keje dengan RJ petang tadik sambil menunggu ayah dia ambik dia balik..[macam anak2 tunggu bapak dia ambik balik dr sekolah tu..] ..si RJ ni mulalah bukak cerita dia suka beg beso2..semua boleh sumbat2...ai pon cakap aah suka gak beg beso2 tp bapak hazab nak2 bile tepon bunyik2 korek2 x jumpa2..and satu lg nak carik kunci umah di saat gile nk terkenc...omg!!

lepas tu dah spi babak mari selongkar beg..dah feeling2 artis kena terjah dgn crew fuhh tu [sila tengok kalau tatau kat tv3 kol 6 ptg ari sabtu..ulang aku tatau kol rape pagi2] so inilah hasilnya..





ni benda dalam handbag si RJ ni..minah ni gilo la hygiene yang ai tau...seriyes ok...dalam lab tu...kalau boleh dia nk sental semua lantai pakai berus gigi tau...kalau on UV [UV light je pon] dia selalu menganggap dia dah terkena sinaran radioaktif tahap gamma tu [kalau plg low beta~otak karat dh lupa] dia tatau Mr I tu masa kt MINT dulu siap tercocok2 benda radioactive..boleh je lagi gelak2 masa tu..haha!ok ni nak citer pasal barang dia ni...mula dr belah kiri atas tu..okies..


1. wallet duit kepok2 dia


2. telepon siap cover2 lg...walaupon tepon dia selalu hang dan selalu buat aku tension di saat2 nak suruh dia carik nombor tepon org ke...suruh call ke..SMS ke..masa tu la ayat ni akan keluar "alamak hang la anda telepon saya..hang!" kan....???


3.tu ubat ape tah kurang pasti lak ai..kot ubat perancang kot..oppss!!


4.kunci2


5.charger telefon..merata ko bawak erk...[eceh aku kata kt org..haha!]


6. pink2 tu facial blotter dia..


7.macam keremot2 tu resit dh jd sampah..miahaha!


8.tisu


9.minyak cap kapak


10.listerine


11.lotion..bapak bagak botol..kot ye pon...


12.perfume


13,uncang biru..aku igt letak duit2..sekali kan...dia dh balik ni leh lak dia sms "anda..dlm uncang biru tu kan rupanya ada lipstick,lipbalm ngn eyeliner.." ini fasah sandah pon melutut ngn anda ni lengkap set penjagaan diri dalam beg..adoi la...tu lom kira ubat segala ni..adoi dh mcm first aid pon ade dh ni..


14.compact powder sebelah tu


15.tu kertas halus belah kiri bawah tu..kupon makanan free yang satu pon x pki ..rugi kan?


ni ai punya pulak...awas!!

see?very the sempoi kan...walaupun orang panggil ai diva make up pon x dek...aku x soka pki make up bagai [padahal ko x reti kan..?] so ai adalah bertemakan diva low profile *muntah dengan sengaja di bulan puasa adalah batal okeh...miahaha!so kita molakan dari kiri belah atas
1.tok nenek kunci
2.nametag [naseb gelap kalau x mau korg gelak tgk nama skema aku kat nametag tu..apesal x letak buyui je kan sonang dan mudah?]
3.lotion
4.berok~senang2 kot server down aku cocok la berok kt pc..huahuahua
5.external HD~semua bapak benda aku dh transfer kt dlm ni..so ringan dh lappy aku..yey!!
6.wallet duit kempis
7.earphone
8.tissue
9.sampah sarap..tu pon ai dh kelas2 dah..tu lom tisu gumpal2 lagi tu..haha!
10.clorets~kena geget "stalker" RJ pon leh lagi mkn..belah kuar tu je kena kerekah..so jgn bazir
11.kerongsang??sape punya ha yang bulat putih tu?bukan ai pnya..[leh lak wt announcement kt sini?]
12.pendrive
see 3/12 sume barang IT..pttlah la sesuai la tema arini IT sebab td dok jd chegu nok cherly pasal IT ni..tak caya?tanyalah dia...

p/s:hasil dr korek2 ini dh aku cekau handbag baru baru je sat td..haha!
Buyui

2 comments:

azataq said...

wah mak suka lah entry ni...wah wah wah..mak pon nak buat camni lah...awas..ko tgk brg dlm henbeq aku plak karang

Anonymous said...

eh namaku mencucuk Technetium-99 di jari disebut-sebut...

Eh...dah boleh komen???